Betaling
Du må foreta betaling for produktene gjennom tilsendt faktura som Plume & Paper tilbyr deg ved bestilling.
Dersom du befinner deg utenfor Norge, kan det tilkomme skatter og avgifter utover de prisene Plume & Paper oppgir.
Du samtykker herved til at Plume & Paper og (navn betalingstjeneste) kan dele din betalings- og bestillingsinformasjon i den grad det er nødvendig for at Plume & Paper og (navn betalingstjeneste) skal kunne oppfylle sine forpliktelser i henhold til disse vilkårene.
Du garanterer at betalingsinformasjonen du oppgir ved kjøp av produkter er riktige og tilhører deg.
Vi forbeholder oss retten til å bekrefte betalingen før bestillingen aksepteres. Full betaling skal foretas ved bestilling. Plume & Paper tilbyr deg å betale via faktura, og full betaling registrert på Plume & Paper sin konto før bestillingen aksepteres. Plume & Paper har ingen forpliktelse til å levere inntil betaling er mottatt og beløp registrert på Plume & Paper sin konto.
Bestilling og leveringer
Ved bestilling av et produkt mottar du et dokument fra Plume & Paper som beskriver prosessen frem til produktet leveres.
Produksjon
Vi tar sikte på å behandle din bestilling slik det står opplyst om under gitte produktbeskrivelser. Men, på grunn av økt arbeidsmengde i gitte perioder kan vi ikke garantere at det alltid skjer og Plume & Paper påtar seg ikke noe ansvar hvis det tar lenger tid å behandle din bestilling og produsere produktet. Plume & Paper streber etter å levere produktet i samsvar med den estimerte leveringstiden som angis i produktbeskrivelsen. Plume & Paper vil gjøre sitt beste for å samarbeide med distributørene og løse eventuelle problemer. Du er imidlertid innforstått med at leveransen er avhengig av transportørene. Plume & Paper fraskriver seg ansvar for eventuelle forsinkelser som oppstår hos tredjeparts samarbeidspartnere (trykkerier).
Levert produkt
Det ferdige produktet kan avvike fra produktet som vises på nettstedet, i form av skarphet, lysstyrke og farge. Vi forsøker å angi produkter så nøyaktig som mulig på nettstedet, men vi er ikke ansvarlig for at skjermen på riktig måte viser det endelige produktet.
Frakt og levering
Plume & Paper velger hvordan produktene sendes. Med mindre Plume & Paper varsler deg om noe annet, vil produktene bli sendt i posten fraktfritt. Du bærer fraktkostnadene dersom Plume & Paper er varsler om annet på forhånd.
Plume & Paper er ikke ansvarlig for uriktige eller ufullstendige opplysninger gitt av deg med hensyn til leveringsadresse, e-postadresse eller lignende.
Returrett
En ordre kan i utgangspunktet ikke endres eller avbestilles. Vi vil imidlertid langt mulig akseptere endringer som foretas innen noen timer fra bestilling og før ordren sendes for trykking.
Hvis vi leverer produkter med feil eller fysiske skade, må du for å få refusjon eller erstatning rapportere feilen til oss på cathrine.fosse@gmail.com innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen (reklamasjon).
Du har alltid rett til å returnere et mangelfullt produkt innen 1 måned fra datoen du mottok den.
Ved klage forbeholder Plume & Paper seg retten til å be deg om dokumentasjon, for eksempel ved å be deg returnere eller ta bilder av produktet.
Tilbakebetaling
Hvis produktet er defekt (ikke på grunn av kundeinnhold) kan du velge om du vil ha erstatning eller refusjon.
Hvis du har forårsaket en feil på et produkt, for eksempel hvis du har gjort en feil av noe slag, som feilstaving ved bestilling av produktet, er du ansvarlig for feilen. Plume & Paper er ikke ansvarlig for nytt opptrykk og du må selv stå for kostnaden.
Dersom det er rimelig mistanke om at du misbruker feilmeldingssystemet, forbeholder Plume & Paper seg retten til å nekte å akseptere ytterligere bestillinger.
Angrerett
Merk at alle produkter vi produserer for deg er basert på ditt kundeinnhold og at angrerett da ikke kommer til anvendelse.